Klacht Booking.com: Geen terugbetaling na foutieve reserveringen.

Klachtnummer
# 370957
Gebruiker
irmasmits
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 21 mei een boeking geprobeerd te maken voor een appartement in londen.
Ik was helemaal door mijn reservering heen en heb betaald met IDEAL.
Nadat ik dit had gedaan kreeg ik een email met de bevestiging.
Snel hierna een mailtje, dat de reservering niet is gelukt maar het terugbetalingsproces in gang word gezet en ik binnen 7-12 werkdagen mijn geld terug krijg.
Ik zit inmiddels op de 17e werkdag en word continu, na veel telefoontjes en emails richting de customer service van booking.com, word ik continu van het kastje naar de muur gestuurd en wil niemand mij een normaal antwoord geven.
Ik wil gewoon mijn geld terug!

De oplossing

Het geld zo snel mogelijk terug betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen