Klacht Booking.com: Gratis annuleren aanbieden wel geld afschrijven maar terugbetalen ho maar..

Klachtnummer
# 424336
Gebruiker
AdB77
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Boeking helaas moeten annuleren, in de voorwaarden staat dat dit gratis is. Geld wel afgeschreven maar nog steeds niet terug. Geprobeerd contact met de accommodatie op te nemen, eerste keer een reactie gekregen en antwoord was duurt 30 dagen. Inmiddels 3 maanden verder en ze reageren niet meer op mijn mail en ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Ben echt heel boos en wil mijn geld terug.

De oplossing

Navraag doen bij de accommodatie en ze er op wijzen mijn betaling terug te sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen