Klacht Booking.com: Gratis annuleren bij pandemie niet mogelijk voor non-refundable boeking.

Klachtnummer
# 441858
Gebruiker
A.A. Lalk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een non-refundable apartement in Stockholm geboekt voor 25 mei. Meermaals contact opgenomen met de klantenservice, maar nul op het rekest. Vandaag gehoord dat hun Speciaal Beleid op Zweden niet van toepassing is. Ik heb gezegd dat alleen noodzakelijke reizen mogen, maar dat mocht niet baten. De Farce Majeure regeling geldt niet. Ik vraag me af wanneer die wel geldt.

De oplossing

Ik wil graag een voucher voor de betreffende accomodatie zodat we later terug kunnen komen. Ik heb hierover ook gemaild met het apartement, maar zij mogen niets doen. Dus Booking.Com is zelf aan zet!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?