Klacht Booking.com: Het boekingsbedrag is afgeschreven terwijl de reis wegens Corona niet doorging.

Roma#21092020

Ik heb mijn reservering 3939880069 (niet terugbetaalbaar) bij LOCANDA OTELLO ROMA vanwege Corona uitbraak direct geannuleerd en ook een bevestiging ontvangen.
Tot mijn grote verbazing heb ik geen kans gekregen om mijn boeking naar een andere datum om te zetten. Iets wat ik bij andere hostels toch gekregen had.
Nog erger dat ze in juni toch het bedrag van mijn credit kaart afgeschreven hebben.
Ik heb de hostel 2 keer schriftelijk benaderd en aangegeven dat ik geen geld terug wil, maar toch dezelfde kamer voor de datum van 21 september 2020 wil.
Helaas hebben ze tot nu toe niet op mijn verzoek gereageerd.
Ik heb mij reservering niet zomaar geannuleerd. Toen was er geen hoop voor een snelle herstel en daarom kon niemand reizen, dus ik ook.
Dat ze niet eens een voucher of mogelijkheid tot de omzetting aan mij gegeven hebben is erg merkwaardig.

Ik wil graag dat ze dezelfde kamer op 21 september 2020 aan mij geven.
Dus dezelfde reservering met check in datum 21-9-20 en check uit datum 22-9-20

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Booking.com?