Klacht Booking.com: Hotel adverteert services die er niet zijn, is heel onbeleefd en booking.com doet niks

LJ

Ik was op zoek naar een accommodatie met een shuttleservice vanaf het vliegveld, omdat mijn vlucht 's avonds arriveerde en er dan geen mogelijkheid was om het het ov te reizen. Ik heb hier specifiek naar gezocht en vond een hotel dat hier enthousiast mee adverteerde. Eenmaal geboekt, kwam ik erachter dat de shuttle service tijdelijk niet beschikbaar was. Ik nam direct contact op met het hotel om te vragen of zij mijn boeking wilde veranderen van 4 naar 3 nachten, omdat ik nu dus één nacht dichtbij het airport zou moeten slapen. Hier gingen ze eerst per e-mail mee akkoord, maar kwamen ze later weer op terug. Toen ik de accommodatie belde, deden ze erg onbeleefd en onprofessioneel. Ik belde Booking.com, die namens mij het hotel belde, en zij gaven aan dat het hotel een reactie gaf waar ze van 'schrokken'. Ze waarschuwden mij ook voor het gedrag van het hotel, omdat zij 'nogal vervelend zouden kunnen gaan doen tijdens mijn verblijf'. Vervolgens gaven ze aan mij niet te kunnen helpen, want de accommodatie wilde mijn boeking niet aanpassen. Dit terwijl het hotel mij als klant dus ontzettend ongepast en onredelijk behandelt en zij adverteren met services die niet beschikbaar zijn.

Ik wil dat booking.com mijn verblijf kosteloos annuleert, aangezien ik heb betaald voor diensten die er niet zijn en ik niet wil verblijven in een hotel dat zo onaardig met klanten omgaat.

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Booking.com?