Klacht Booking.com: Hotel annuleert reservering maar betaald niet terug en niemand is bereikbaar

Klachtnummer
# 441854
Gebruiker
Vakantie#2020
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een reservering gemaakt voor 15 augustus. Het betreffende hotel heeft de reservering geannuleerd vanwege Corona. Daar heb ik begrip voor. Maar de betaling is via creditcard afgeschreven en nooit terugbetaald. Ik heb vele malen contact gezocht met hotel en Booking.com.com: Geen enkele reactie en nog steeds geen geld terug. Helemaal niets. En ik kan niet bellen of chatten, op geen enkele manier kan ik contact opnemen behalve mail.

De oplossing

Booking.com moet zorgen dat wij het geld van de reservering terug krijgen. Het is niet op ons initiatief geannuleerd maar op initiatief van het hotel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?