Klacht Booking.com: Hotel annuleert reservering maar betaald niet terug en niemand is bereikbaar

Klachtnummer
# 441854
Gebruiker
Vakantie#2020
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben een reservering gemaakt voor 15 augustus. Het betreffende hotel heeft de reservering geannuleerd vanwege Corona. Daar heb ik begrip voor. Maar de betaling is via creditcard afgeschreven en nooit terugbetaald. Ik heb vele malen contact gezocht met hotel en Booking.com.com: Geen enkele reactie en nog steeds geen geld terug. Helemaal niets. En ik kan niet bellen of chatten, op geen enkele manier kan ik contact opnemen behalve mail.

Gewenste oplossing

Booking.com moet zorgen dat wij het geld van de reservering terug krijgen. Het is niet op ons initiatief geannuleerd maar op initiatief van het hotel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen