Klacht Booking.com: Hotel geannuleerd wegens corona, hotel heeft geld teruggegeven maar booking niet, ik wacht al 3 mnd!

Klachtnummer
# 440680
Gebruiker
Melda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een groot fout gedaan en bij Booking.com een hotel geboekt! Door corona is dit geannuleerd, hotel heeft het geld wel gestuurd, maar booking.com betaald het al 3 maanden niet terug. Klantenservice bestaat niet bij hun, want ze zijn zogenaamd alleen telefonisch beschikbaar, maar die nemen ze ook niet op. Zelfs de hotel probeert te helpen maar Booking.com krijgt het geld lekker binnen gestort en doet verder niks!! Heel slecht bedrijf nooit meer een reis boeken op booking.com!

De oplossing

Ik wil mijn geld terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?