Klacht Booking.com: hotelboeking betaald maar niet geleverd

Klachtnummer
# 633290
Gebruiker
V.I. Pinto Masis
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ontbreken van bevestiging na hotelboeking bij booking.com


Op 23 november 2022 heb via booking.com een hotelkamer geboekt, het Hotel Sion Cologne te Keulen. Betaald 129, 72 euro.
Ik heb betaald via iDeal. De betaling heeft plaatsvonden op dezelfde datum. De bevestiging is uitgebleven. Niet in mijn inbox en niet in de spambox.
Dezelfde dag heb ik daarom per e-mail verzocht om terugbetaling van het gehele bedrag.
Slechts het luttele bedrag van 6 euro 17 is aan mij terugbetaald.

De hotelboeking betrof het Hotel Sion Cologne in Keulen met check-in datum 24 november 2022. Check-out datum 25 november 2022. Betaald per iDeal Rabobank op 23 november 2022.

Gewenste oplossing

Terugbetaling gehele bedrag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen