Klacht Booking.com: in de steek gelaten door booking.com na dubbele boeking

Klachtnummer
# 620525
Gebruiker
Jochemsz
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Deze zomervakantie hadden we voor een week een huisje in Duitsland geboekt via booking.com. Toen we na een lange rit aankwamen bleek het dubbel geboekt. De helpdeskmedewerker van booking.com beloofde binnen een half uur terug te bellen met "alternatieve opties", maar dat gebeurde nooit. Het was al laat, en uiteindelijk hebben we na veel stress zelf een hotel voor 1 nacht gevonden. Ook de volgende dag liet booking.com niets van zich horen. Omdat alles in de regio vol zat, zijn we weer naar huis vertrokken. Booking.com weigert ons te compenseren voor de ene hotelovernachting. Zij vergoeden alleen het verschil tussen de kosten van de hotelkamer en de nachtprijs van het huisje dat we voor een week geboekt hadden. Dat is een prima regeling als je een volwaardig alternatief krijgt aangeboden (bijv.: wij hebben een vakantiehuisje geboekt voor 6 nachten, dat blijkt dubbel geboekt maar booking.com regelt een vergelijkbaar huisje voor 6 nachten) maar daar is hier geen sprake van. Nu moeten we 135 euro betalen voor : 4 uur rijden, veel stress, in de steek gelaten worden door booking.com, zelf onderdak voor een nacht vinden, en weer 4 uur naar huis rijden. Dat is gewoon weigeren toe te geven dat je je klanten slechte service gegeven hebt.

Gewenste oplossing

Ik wil dat booking.com inziet dat ze ons in de steek hebben gelaten en dat ze ons compenseren voor de 135 euro die ze weigeren terug te betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen