Klacht Booking.com: Instructies voor self service check in nooit verstuurd en geen hulp ter plekke

Klachtnummer
# 280902
Gebruiker
Mareeq
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn ouders hebben nooit de instructies ontvangen per e-mail om hun geboekte appartement in Edinburgh in te komen. (self service check in) Na vele telefoontjes en nog steeds zonder hulp hebben ze voor de eerste nacht moeten uitwijken naar een ander hotel, met daarbij behorende kosten. Pas na telefonisch aandringen van mij (de dochter) kreeg ik de instructies verstuurd, die overigens ook niet bleken te kloppen. Er was in de tussentijd een wachtwoord veranderd, Uitgebreide klacht aan Booking.com is verstuurd in een brief in augustus maar er is nooit een antwoord gekomen. Ik vind het beneden alle peil hoe mijn ouders die bewuste regenachtige avond aan hun lot werden overgelaten terwijl zij meerdere malen naar het opgegeven telefoonnummer gebeld hebben en om hulp hebben gevraagd.

De oplossing

Graag zou ik de kosten die mijn ouders hebben moeten maken om de eerste nacht ergens te kunnen slapen teruggestort zien op hun rekening. Daarnaast verwacht ik ook excuses van Booking.com. Ik vind dat je oudere mensen niet zo in de kou kunt laten staan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen