Klacht Booking.com: Leugenachtig bedrijf en klantenservice is er niet

Klachtnummer
# 356492
Gebruiker
M. Ruiter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wat een waardeloze klantenservice.

Ik heb een reisje geboekt met een voucher. Hiermee zou ik na de reis 40 euro retour krijgen. De reis was 4 maart afgelopen. Dus binnen een week zou ik dan de 40 euro terugkrijgen.
Ik kreeg niks en wachtte nog even af, maar heb 7 dagen geleden een melding gemaakt. Geen enkele reactie.

Vanochtend wilde ik bellen, maar één of ander grietje roept alleen dat ze me niet kan verstaan (na 10 minuten in de wachtrij gestaan te hebben). Gek genoeg verstond ze me prima toen ik zei dat ze normaal de telefoon moest opnemen en goedemorgen het eerste is wat ze moest zeggen. Kreeg ik een veeg uit de pan! Toen ik weer over mijn klacht begon, kon ze me opeens niet meer verstaan. Belachelijk en zeer ongeloofwaardig natuurlijk, Oost-Indisch doof noem je dat.

Daarna wilde ik via facebook een klacht indienen. Want via hun site en telefonisch is duidelijk niet mogelijk om een reactie te krijgen of je klacht in te dienen.
Daar krijg je dan een chatbot. Die begrijpt het woord 'klacht' of 'complaint' duidelijk niet. Na het verhaal geschreven te hebben, probeert de chatbot me een hotel aan te bieden in Amerika voor 40 euro.

Bedroevend. Ik zal nooit weer een boeking doen via deze belabberde website. Wat een slecht bedrijf!

De oplossing

Ik wil de 40 euro waar ik recht op heb

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen