Klacht Booking.com: Misleiding o.b.v. prijsweergave op Booking.com

Wilco van den Wijngaard

Op 11 augustus rond 19:00 boekten wij vanaf onze Ipad het hotel Double Tree by Hilton in NYC. Het gaat om 4 nachten van 7 tot en met 11 oktober a.s. Het bedrag dat op de Ipad verscheen was 800,98 euro zonder restitutie . Wij hebben de kamer die bij dit bedrag hoorde aangeklikt en kregen direct daarna een bevestiging. In de bevestiging stond een bedrag van 1256 euro. Omdat we zonder restitutie hebben geboekt kunnen wij niet zelf annuleren. Direct telefonisch contact opgenomen met Booking en printscreens gestuurd. Doordat Booking geen datum op onze prints zag wezen ze onze claim af. Nu wij printscreens met datum opgestuurd hebben zeggen zij dat we een 2e scherm gezien hebben waarop het juiste bedrag stond. Wij hebben geen printscreen meer van dat scherm. Wij hebben bewijs dat we gekozen hebben voor het bedrag van 800,98 maar ze wijzen ons verzoek af. Omdat onze printscreen een datum en tijd bevat van direct na het telefoongesprek achten wij onze klacht gegrond.

Het annuleren van de boeking. Wij vertrekken op 26 september naar de Verenigde Staten. Graag willen wij voor die tijd weten waar we aan toe zijn.

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!