Klacht Booking.com: Na annulering door booking.com betaalde geld niet teruggekregen en ongeautoriseerd nogmaals belasten

J. Noorman

Booking.com heeft mijn reservering geannuleerd. De reservering is door mij op 26 juni 2019 betaald aan booking.com. Betaald: GBP 1.167,—.
Na annulering booking.com gemaild dat andere accommodatie niet geaccepteerd wordt en het bedrag GBP 1.167,— naar mijn creditcard teruggestort moet worden. Hierop schrijft Booking.com zonder enige toestemming, voor 2e keer GBP. 1.167,— van mijn creditcard. Zelfde dag wordt GBP 1.167,—teruggestort op mijn creditcard. Door koersverschil moet ik hierover € 66,28 aan creditcard betalen. Booking.com per mail gesommeerd de nog steeds niet teruggestorte betaling van GBP 1.167,— en de valutakosten van € 66,28 op mijn creditcard te storten en contact met me op te nemen. Beide doet Booking.com niet.

Terugbetaling van de op 26 juni 2019 door mij betaalde GBP. 1.167,— = € 1.332,38 tegen toenmalige koers en terugbetaling van koersverschil van €66,28 door ongeautoriseerd afschrijven en toen terugstorten van GBP. 1.67,— op 11 augustus 2019.

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Booking.com?