Klacht Booking.com: Niet gekregen wat we geboekt hebben

gvb2306

Omdat er voor het geboekte hotel geen 2 persoonskamers meer beschikbaar waren moesten we 3 persoonskamers boeken. Nadat we de site van het hotel hadden geraadpleegd, bleek dat het hotel naast 2 persoonskamers alleen 3/4 persoons z.g. "family rooms" als accommodatie had. Dus uiteindelijk gekozen voor deze ruime kamers en daar fors meer voor betaald.
Bij aankomst bleek echter dat wij normale 2 persoonskamers toegewezen kregen. De receptioniste kon er niets over zeggen en de manager zou er pas weer over een paar dagen zijn. Direct Booking.com hierover geïnformeerd. Na een paar dagen kreeg ik telefonisch het verzoek alle info door te mailen, dit direct gedaan. De manager van het hotel verwees naar Booking.com en gaf aan dat als wij dat wilden hij een 3e bed kon bijplaatsen. Maar daar hadden wij niet voor geboekt, we wilden de ruime "family room" waarvoor we betaald hadden. Uiteindelijk heeft Booking.com ons afgescheept met een fooi en gaf het hotel de schuld.

Ons het daadwerkelijk teveel betaalde bedrag restitueren en stoppen met mailtjes waarin gesuggereerd wordt dat het probleem is opgelost want dat is het absoluut niet!

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

gvb2306
    Met een fooi werden we afgescheept. Nooit meer boeken via booking.com

gvb2306

Ook een klacht indienen over Booking.com?