Klacht Booking.com: Niet nakomen beste prijsgarantie

Klachtnummer
# 182985
Gebruiker
Peter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hadden een hotel in Amsterdam geboekt via de site van Booking.com. Vrijwel direct daarna zag ik op de site van het hotel zelf dat de kamer incl. ontbijt voor € 105,00 werd aangeboden i.p.v. € 121,00 die we betaald hebben aan booking.com. Nog dezelfde avond heb ik een Email naar booking.com gestuurd met de melding dat ik aanspraak wilde maken op de beste prijsgarantie. De dagen daarna het ik herinneringen gestuurd daar ik geen reactie op mijn Email kreeg. Ook daar hebben we geen reactie ontvangen.
De dag nadat wij de hotelovernachting hebben gehad kregen wij een Email van de servicedesk van booking.com dat wij niet in aanmerking kwamen voor restitutie omdat de overnachting reeds had plaatsgevonden. Dit bevreemd mij zeer.

De oplossing

Ik wil graag het prijsverschil teruggeboekt hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties