Klacht Booking.com: Niet nakomen van beste prijs garantie.

Klachtnummer
# 273635
Gebruiker
Janenjanny
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb geboekt met de beste prijs garantie maar dit wordt niet toegepast.
Ik heb voor 2 personen een kamer geboekt via booking.com met de laagse prijs garantie, ter plekke bleek dat het hotel veel goedkoper was ik heb dit aangetoond door een foto van de prijslijst te sturen en de site te vermelden waarop de goedkopere prijzen staan.
Maar na decladeclaratie keer een ander verhaal maar niet het beloofde geld terug.
Beloftes worden niet nagekomen.

De oplossing

Verschil in geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen