Klacht Booking.com: Onjuiste en misleidende informatie over een accommodatie, waardoor er geen juiste keuze werd gemaakt

Klachtnummer
# 440912
Gebruiker
Ir B.A.L. van Walstijn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op basis van de informatie op de website van Booking.com kozen wij voor het appartement Drago in Tenerife. Bij aankomst op Tenerife bleek het appartement op meerdere, essentiële punten af te wijken van de omschrijving. Het appartement voldeed niet aan onze verwachtingen, die wij op basis van de informatie mochten hebben. Bovendien hing er een penetrante rioollucht in het appartement. Booking.com kon ons ter plekke geen oplossing bieden, waarop wij besloten naar een beter appartement(zelf gevonden) te gaan, om nog iets van onze vakantie te redden. Van de 19 vakantiedagen hebben wij uiteindelijk 8 dagen in Drago doorgebracht en 11 dagen in het nieuwe appartement. Het lijkt ons niet meer dan redelijk, dat wij hiervoor en voor de ondervonden narigheid gecompenseerd worden.

De oplossing

Wij willen een compensatie van Booking.com voor de extra kosten en ondervonden narigheid, zoals een extra verhuizing en verblijf in een stinkend appartement.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen