Klacht Booking.com: Onjuiste info van te boeken hotels, B&B en appartementen

Klachtnummer
# 315543
Gebruiker
LdB-NL
Datum
0 reacties

Details

De klacht


De informatie die op de website wordt getoond, is niet altijd juist. Wanneer ik dit netjes meld als genius lid, wordt hiermee niets gedaan. De informatie op booking.com wordt niet aangepast. Dus het hele systeem om een beoordeling of een melding te sturen heeft geen zin. Lage beoordelingen worden veel trager geplaatst, na herhaaldelijk emailen pas. Of geheel niet geplaatst als je niet reageert op het feit dat een beoordeling niet is geplaatst.

De oplossing

Zorg dat de gegevens up-to-date zijn en neem je leden serieus. Reageer sneller op laag beoordeelde boekingen, de leden geven niet voor niets een lage waardering.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen