Klacht Booking.com: Ontbijt INCLUSIEF kost bij Booking 76 euro EXTRA

Klachtnummer
# 277894
Gebruiker
djoany
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op de site een mooie aanbieding geboekt bij Radisson Blu Bremen voor 2 personen, 2 nachten INCLUSIEF ontbijt, maar in de bevestiging stond opeens dat ik 76 moet betalen voor het ontbijt. Aangegeven bij Booking maar die zeggen doodleuk 76 betalen of annuleren

De oplossing

Dat ik de bevestiging ontvang dat het ontbijt inclusief is conform de aanbieding van. Wellicht zijn excuses teveel gevraagd gezien hun reactie op mijn mail

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen