Klacht Booking.com: Onterechte afschrijving van mijn creditcard

Klachtnummer
# 418277
Gebruiker
Internet storing Stadshagen Zwolle
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hoewel ik ruim op tijd heb geannuleerd hebben zij toch €65 voor de overnachting afgeboekt, zij zeggen nu dat het probleem bij hotel Zalkerbroek zit maar dat is onzin want ik heb geboekt via Booking.com. Dat verklaard hotel Zalkerbroek ook.

De oplossing

Ze moeten de €65 terug betalen die ze ten onrechte hebben afgeboekt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen