Klacht Booking.com: Opgelicht door Booking.com

Klachtnummer
# 417195
Gebruiker
W.G.J. Graaff
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Booking.com stelt nooit zelf het bedrag voor hotelovernachtingen te innen. Bovendien claimt Booking.com lage prijzen.
Ik werd in Japan geconfronteerd met een bedrag voor 3 overnachtingen dat door Booking.com van mijn creditcard werd afgeschreven. Dat bedrag 35% hoger dan de vaste prijs van dit hotel. Ik heb bij Booking.com geklaagd, zelfs schriftelijk maar daar geen reactie op.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf mij compenseert voor de te hoge afschrijving en mij schadeloos stelt voor alle kosten die ik inmiddels heb gemaakt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen