Klacht Booking.com: Opgelicht via Booking.com, kregen andere appartement aangeboden. Appartementbeheerder nooit gezien

markariens

We hebben een apartement Luxury Studio with private parking geboekt met een score van 9.7, met zwembad, gratis parkeerplek, wasmachine, eigen keuken etc. We moesten volgens booking de sleutels op andere locatie afhalen. Op gegeven moment stuurt de appartmentbeheerder dat wij de sleutel ergens anders moeten afhalen. we konden pas om 18.00 inchecken, hij was niet flexibel. kwamen wij aan, maar hij niet. volgens buurtbewoner kregen wij te horen dat mensen vaker opgelicht worden en dat airbnb hier verboden is. Wij hebben aangegeven dat wij hier alleen de sleutels zouden afhalen. Na meerdere malen bellen met de appartementbeheerder zou hij over een kwartier daar zijn. Ik vroeg hem ook meteen dit is niet de locatie waar we verblijven. Hij gaf aan 'jawel, want de andere locatie heb ik problemen mee'. We hadden niet eens een dag geleden dit appartement geboekt dit had hij eerder kunnen zeggen. wij gingen niet akkoord en zijn reactie was 'annulleer je boeking dan, doei'. daar stonden wij daar zonder appartement in LA. Uren gebeld met booking.com. zij waren ook niet meteen behulpzaam. Wij hebben uren gebeld en wij moesten steeds hen terugbellen. ze zouden contact opnemen met de appartement beheerder. Hij wilde ook nogeens ons geld niet teruggeven. Dit hebben wij uiteindelijk wel teruggekregen, maar niet het volledige bedrag (door de koerswisseling).
Booking.com kwam na uren bellen met een alternatief (hotel des flores), een 5.7 als beoordeling, 2 sterren, gedeelde keuken, hele slechte recenties, geen zwembad, betaald parkeren. WIj gaven aan dat dit geen vergelijkbaar alternatief is. Uiteindelijk mochten we zelf met een alternatief komen. Dit was een vergelijkbaar hotel, maar iets duurder. Ik heb booking.com gebeld en uiteindelijk toestemming gekregen om te boeken. Ik heb ook bewijsstukken dat ik tijdens mijn gesprek heb geboekt en de boekingnr aan haar heb doorgegeven. ze zouden het volledige verschil in prijs vergoeden. Om 22.00 kunnen wij eindelijk pas inchecken bij hotel Figueroa en wij ontvangen meteen een email van booking.com. Ze geeft aan dat ze alleen 25% mag vergoeden van haar senior en geen 100% . Ik heb toen ook meteen gemaild dat zij een belofte heeft gedaan en dat wij dit niet accepteren. En dat wij bij de huidige hotel nog eens 50 dollar per dag aan parkeerkosten moeten betalen, terwijl onze orginele appartement met een prive parkeerplek was. ze nemen trouwens zelf geen actie tegen de appartemetnbeheerder. ik wil me kosten, telefoonkosten, schade..

kosten vergoed krijgen. ze willen alleen 25% van het verschil vergoeden. ik wil zoals adfgesproken alles vergoed krijgen, gemaakte telefoonkosten, parkeerkosten hotel, geleden schadevergoeding, 1 hele dag kwijt in LA.

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Booking.com?