Klacht Booking.com: Plotselinge (onterechte) annulering van onze boeking, door Booking.com

# 190300
Veendrenth

In mei '16 boekten we een hotel bij Booking.com aan de Cote d'Azur. We kregen een bevestiging dat de boeking accoord was verklaard a.d.h.v. onze creditcard gegevens.
Vlak voor vertrek naar onze vakantiebestemming zagen we BIJ TOEVAL dat onze boeking was geannuleerd.
Na een telefoontje met Booking.com verklaarden ze dat onze credit card niet was geaccepteerd en dat daarom de boeking was geannuleerd.
We hadden nooit enig bericht gehad over de annulering, bovendien was/is onze credit card in orde; we hebben, ook bij Booking.com, een hotel overnachting geboekt op de heenreis met dezelfde cred.card en die was goedgekeurd, sterker nog, het bedrag voor de overnachting werd direct afgeschreven!

Het ergste vinden we de laconieke houding van Booking.com. Ze willen gewoon niet tot een oplossing komen. Vele telefoontjes en mails, zelfs een aangetekende brief! helpt niets.

Door de(onterechte) annjulering van Booking.com zijn we het geld voor de overnachting voor de heenreis kwijt.

Tenminste het bedrag terug die we kwijt waren voor de heenreis overnachting en die we niet tijdig konden annuleren, doordat we niet wisten dat de reis niet doorging. Dit is E75,00 en het zou mooi zijn een compensatie voor de (emotionele) schade te krijgen in de vorm van een korting bij een evt. volgende boeking.

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Booking.com?