Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Booking.com: Prijsberekening 2,5x zo hoog geworden!
Details
Klacht
Bij booking.com geboekt en vervolgens word je enkele dagen later gebeld dat er een foutieve prijs in de bookingsbevestiging staat, er werden 2 opties gegeven, annuleren of 2,5 x zo veel betalen! Ook de klantenservice ging telefonisch niet mee met mij en zeiden dat men dit kon maken! De verhuurder had me ook al gemaild dat hij de de reservering ongedaan moest maken omdat er een technische fout zou zijn! Nu heeft de verhuurder alle prijzen verhoogd!Gewenste oplossing
Dat het bedrijf doet bemiddelen en dat we voor een acceptabele prijs 2 nachten kunnen overnachten in de nabijheid van de red bull ring!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.