Klacht Booking.com: Reis gecanceld door corona geen teruggave

Klachtnummer
# 444040
Gebruiker
Maike
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een huis geboekt in malaga van 21 mei tot 2 juni. Door de corona crisis kan dit niet door gaan. We hebben tijdig gecanceld. Nu krijgen we te horen dat we de aanbetaling van ruim 500 euro niet terug krijgen. Dit geld zit vermoedelijk bij de eigenaar van de woning en ze gaan ons niet helpen

De oplossing

Door teruggave van mijn geld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen