Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Booking.com: reserveren, betalen maar niet leveren
Details
Klacht
Op 29 november j.l. betaalde ik voor twee overnachtingen in Portugal en het bedrag heb bij de booking overgemaakt.Aangekomen bij het hotel bleek er geen boeking te zijn vastgelegd en betaalde ik wederom voor het hotel maar nu direct aan het hotel.
Nu ik het betaalde bedrag van Booking.com terug wil hebben en hiervoor herhaaldelijk contact met Booking.com heb gehad en zelfs een aangetekende brief heb gestuurd geeft Booking geen reactie meer en weigert daarmee het betaalde bedrag van 107,15 terug te betalen.
Gewenste oplossing
Ik wil dat Booking.com mij tergbelaalt.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.