Klacht Booking.com: Slechte Opvolging bij sluiting van geboekt hotel en het niet doorgeven van een reservering zie boven

Ellen

Beste
Het zal hopelijk wel opgelost worden maar ik vind het niet echt soepel gaat!
We hebben een behoorlijke tijd (januari 2019)geleden hotel Zaandijk geboekt 2 kamers 4 Personen.
Nu een paar weken geleden Zie ik toevallig opsporing verzocht en Zie daar ons hotel in de aflevering .
Iets met een aanslag ofzo.
Maar van uw bedrijf niets gehoord dus zal wel goed zijn dachten we.
Toch even op de site gekeken en daar staat dat ze tot eind 2019 dicht zijn .
Wij waren gewoon daarheen gegaan en waarschijnlijk voor niets.
Dus mijn vrouw naar uw bedrijf gebeld en jahoor het werd een ander hotel geboekt prima een beetje laat maar nog gered zou je denken.
Maar we kregen maar geen bevestiging , dus mijn vrouw weer gebeld bleek de reservering van uw kant niet doorgegeven helaas maar bij het nabellen bleek ondertussen alles vol.
We krijgen nu na vier keer een half uur in de wacht gestaan te hebben een aanbod ( ook gewoon de enigste oplossing bleek )Amstelveen als optie;(
We wilden naar een klein dorpje en nog steeds trouwens.
Op de site van jullie staan er nog beschikbaar ik Zaandam dat zou ook goed zijn maar was niet mogelijk nu moeten we wachten op een mail .
Beste booking.com tot twee keer toe niet echt een goede actie door onze eigen actie twee keer gered en nu zal toch niet de uitkomst zijn dat we in Amstelveen terecht komen of zelfs (als goedmaker zogenaamd gratis mogen annuleren)
Graag ook van uw kant actie om het tot een prima eind te brengen?
Ons boekingsnummer is 1353097046 ec doorn troost is de naam .
In afwachting van de fijne oplossing gr Ellen en Laurens Doorn

Prima hotel voor de zelfde prijs in Zaandam voor vier personen

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Booking.com?