Klacht Booking.com: superslechte klantenservice

Klachten Caroline

ik wil graag een klacht indienen over de inefficiënte wijze waarop de klantenservice bij booking.com werkt.
Op de site van Booking kun je alleen klachten indienen mbt een gemaakte reservering, ook telefonisch kunnen ze niets zonder reserveringsnummer.
Een klacht over de klantenservice kun je dus alleen indienen bij ... de klantenservice, een vicieuze cirkel dus.
Het gaat om het volgende:
Voor een eenvoudig probleem m.b.t. een boeking heb ik in een maand tijd ...tig emails ontvangen van 9 verschillende medewerkers en nog 4 emails van mensen die hun naam niet vermeldden. Verder ben ik zeker 5 x telefonisch benaderd door wederom verschillende medewerkers, waarvan de meesten drie dingen gemeen hebben, niet in staat om te luisteren, niet in staat om te lezen en bovenal hun eigen verhaal/mening het belangrijkst vinden, daardoor de verkeerde vragen stellen, de verkeerde conclusies trekken en zonder enig overleg met de klant verkeerde stappen ondernemen.

Ik wil graag dat mijn klacht serieus genomen wordt zodat er wellicht stappen ondernomen kunnen worden om deze inefficiënte en tot grote ergernis leidende werkwijze van de klantenservice te veranderen zodat andere klanten van Booking maar ook wij dit in de toekomst niet meer hoeven te ervaren.

Booking verkoopt een prachtig product maar er moet niets fout gaan . Ik heb in ieder geval nog nooit een klantenservice meegemaakt die zo klantonvriendelijk te werk gaat (op een enkele uitzondering onder de medewerkers aldaar na). Het lijkt er op dat het antwoord van een schermpje gelezen wordt en dat daar niet van afgeweken wordt wat de klant ook zegt.

Mijn probleem met de reservering die tot dit alles heeft geleid, is inmiddels naar tevredenheid opgelost. Het onbevredigde gevoel met betrekking tot de klantenservice en het feit dat je niet op normale wijze een klacht in kunt dienen blijft.

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Booking.com?