Opgelost door Booking.com: toestemming van het hotel om te annuleren maar booking.com doet het niet.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 435215
Gebruiker
M.A.C. Beljaars
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had een non-refundable boeking gedaan in Tulip Inn in Eindhoven. Door de Corona crisis kunnen we niet reizen. Het hotel geeft aan dat zij kosteloos willen annuleren maar dat zij dit niet in hun systeem kunnen veranderen omdat we via booking.com geboekt hebben. Klantenservice van booking.com geeft aan dat zij, omdat dit een basic booking was, niets voor mij kunnen doen. Als ik aangeef dat het hotel toestemming geef maar dat booking. com de annulering moet annuleren blijven ze vasthouden aan dat ze dat niet kunnen doen. Dat kan alleen wanneer er een reisverbod binnen Nederland zou komen. Wat een slechte service! Ik kan niets doen; het hotel kan zelf niet annuleren en booking.com doet het niet.

De oplossing

Ik wil dat booking.com mij een mogelijkheid biedt om de boeking te annuleren nu het hotel daar geen problemen mee heeft en zo coulant is om hier goedkeuring aan te geven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.A.C. Beljaars
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vandaag zag ik dat de boeking alsnog annuleerbaar was geworden. Ik heb geen idee of dit komt omdat het hotel al dan niet gesloten is maar ik ben wel heel blij. Wat voor mij blijft staan is dat ik het vreemd vond dat ik dit voorheen op geen enkele manier op kon lossen omdat Booking niet mee wilde werken.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Booking.com?