Opgelost door Booking.com: Vakantie niet door.... geld weg????

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 443021
Gebruiker
tarotlijn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Door corona geen vakantie Maastricht dus willen wij ons geld terug.
We worden van het kastje naar de muur gestuurd.
De betaling is gedaan aan booking.com en zij zouden normaal gesproken het geld storten aan de B&B nadat wij zijn uitgecheckt.
Nu zijn we niet eens ingecheckt ivm het coronavirus. Ik ben hier zeer verbolgen over.
Ik verwacht van booking.com het bedrag retour.

De oplossing

Het bedrag dat betaald is nl 459 euro terugstorten.
En wanneer er problemen zijn zorgen dat je de klanten te woord staat en zichtbaar bent.
Hoop dat mensen hier lering uit trekken. Als dit voor ons niet goed afloopt zal ik nooit meer mijn vakanties boeken bij dit soort bedrijven en ik vermoed dat wij niet de enige zullen zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
tarotlijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Duidelijke uitleg van een medewerkster van booking.com die uitlegde waar het probleem zit. Namelijk bij de B&B. Dus nu afwachten of eigenaar van de B&B de moeite wil nemen een mail te sturen waarin bevestiging van annulering naar booking.com zodat zij kunnen uitbetalen Wij hebben van de eigenaar B&B Artagnan vouchers aangeboden gekregen. We gaan dit ws aanvechten. Al met al een heel gedoe. We gaan met een rechtsbijstand bekijken wat hier aan te doen. Het lijkt ons niet meer gezellig naar een kleine B&B Artagnan te Maastricht te gaan na een ingewikkelde periode waarin wij naar het kastje naar de muur gestuurd. Weinig communicatie van deze B&B.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen