Klacht Booking.com: vakantiepark waar niets is.

R.J.A. van Luenen

Bij vakantiepark arber zwiesel duitsland geweest.
Website arber en booking en zoover geraadpleegd ,booking cijfer 2015 een 8.5.
Dus goed dachten wij.
zag er mooi uit.
Maar hier klopt niets van
Foto's zijn zo genomen dat men het park niet kan zien.
1 foto van het chalet,de rest van het zwembad achter het park.(gemeente zwembad].
Of foto's van buiten het park.
Lijkt net of het park levendig is.
Er zijn alleen 12 chalets en de broodjes kun je bestellen voor de volgende ochtend.
Er is geen animatie,restaurant,supermarkt,live entertainment,fietsverhuur,bowling etc.
Sinds dit jaar ook geen caravans,tenten mobile home's etc.
helemaal niets.
Alleen 2 oude vervallen sanitairgebouwen en cirlingbaan .
Speeltuin oud en vervallen en gevaarlijk.
Een gedeelte wordt gemaaid en het andere niet.[onkruid]
Fijn voor een gezin met 2 kinderen.
Eigenaresse doet of haar neus bloedt en booking.com scheept je af met €25 euro.
Booking doet niets met onze klacht.
4a5 keer gebeld.

Voor deze vorm van misleiding wil ik mijn geld terug.
Maar omdat dit een buitenlands bedrijf is, wordt dit moeilijk...
Men houdt gewoon de poot stijf.

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

R.J.A. van Luenen
Uiteindelijke oplossing Via klachtenkompas een prettig gesprek gehad hoe dit op te lossen. Ook te horen gekregen dat je dat je bij een buitenlands bedrijf als booking.com geen steek verder komt en via de rechtsbijstand meer kunt. Ze hebben wel de afgesproken €25 teruggestort als tegemoetkoming .[booking.com]. Via de rechtsbijstand verzekering de zaak aangekaard,maar heb de zaak met een klein bedrag ''afgekocht,, Ook een zeer prettig gesprek met de rechtsbijstands verzekering over booking.com. Wij waren niet de eerste en ook niet de laatste met misleidende reizen. Nu wordt dit park op dezelfde wijze nog verkocht als een super camping. onbegrijpelijk..... Booking .com is een communistisch bolwerk ,waar eerlijkheid en openheid betreft klachten niet bestaan. Zal er never en nooit meer boeken. Daarom is dit bolwerk ook niet aangesloten bij klachtenkompas. Wel een dikke pluim voor de consumentenbond en de rechtsbijstand verzekering. Deze nemen je wel serieus.