Klacht Booking.com: Vliegticket nooit gekregen en krijg geld niet terug

Aiseo1060

Ik heb een tijd geleden een retourticket van €300 en een verblijf geboekt via booking.com, ik heb wel een mail gekregen met een bevestiging voor mijn verblijf maar niet voor mijn ticket. Toen ik op de site keek om daar over contact met iemand over op te nemen zag ik staan dat het normaal was om niet direct je ticket te ontvangen en dat dit soms enkele dagen kan duren, dus ik ging er van uit dat het wel toegestuurd zou worden en heb geen contact opgenomen. Een maand later besefte ik dat ik de ticket nog steeds niet heb ontvangen in de mail, ik heb ook nooit een bevestiging of iets ontvangen waarin ik een boekingsnummer of referentienummer zou kunnen terugvinden. Ik heb meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice via de telefoon en de mail maar er word steeds gezegd dat ze geen vluchtreserveringen hebben staan op mijn naam en dat ik daarom niet geholpen kan worden. Het geld is wel afgeschreven van mijn rekening en dat heb ik ook nooit teruggekregen, ik heb ook bewijs dat ze het geld hebben afgeschreven en dit heb ik naar ze toegestuurd en gezegd dat als ze mijn ticket niet kunnen geven dat ze dan wel het geld moeten terugstorten. Via de telefoon word mij dan verteld dat ik hierover een mail moet sturen, wat ik gedaan heb, maar via de mail word mij dan verteld dat ze me niet verder kunnen helpen zonder reserveringsnummer of dat de gegevens die ik heb gestuurd onjuist zijn (?). In hun algemene voorwaarden stond dat je met geschillen die niet via klantenservice opgelost kunnen worden terecht moest bij het ODR, ook dat heb ik gedaan maar na een paar dagen kreeg ik toen een bericht van het ODR dat booking.com daar helemaal niet is aangemeld. Vervolgens heb ik het juridisch loket gebeld en die hebben gezegd dat het enige wat ik nog kan doen is naar de rechter stappen maar dat dat waarschijnlijk mij meer zal kosten dan dat de ticket waard was. Ik heb me reis nu moeten cancellen omdat ik geen extra geld heb voor een nieuwe ticket

Ik wil mijn geld terug krijgen.

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Booking.com?