Klacht Booking.com: Waarom maakt Booking.com niet alle kosten inzichtelijk? Dit zijn geen optionele kosten.

Klachtnummer
# 458025
Gebruiker
GRA Goselink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb via Booking.com een bungalow geboekt voor een week bij Lindenberg, Ommen. Direct betaald, geen problemen.
Een week later krijg ik een telefoontje van Lindenbergh met de vraag wat mijn emailadres is. Vervolgens krijg ik een factuur gemaild voor maar liefst €92 aan bijkomende kosten! Bedlinnen 25,50; parklasten 31,50 en huisdier €35,-. Bij het boeken stond alleen dat een huisdier is toegestaan en dat hier MOGELIJK extra kosten voor in rekening worden gebracht. Nergens een vermelding van de overige kosten die nu in rekening worden gebracht. Als consument kan ik alleen een goede vergelijking maken als ik alle kosten in beeld heb voordat ik een reservering maak.

De oplossing

OP basis van een totaalinzicht had ik allicht een andere afweging gemaakt van accommodatie. Ik zoek een vergoeding van de kosten die niet vooraf inzichtelijk zijn gemaakt (25,50+31,50=€57).
Daarnaast een verbetering van de transparantie bij het boeken: alle kosten. (daarbij worden er door Lindenbergh voor huisdieren ALTIJD ipv MOGELIJK kosten in rekening gebracht).
Maw maak het niet mooier dan het is!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen