Klacht Booking.com: Wanprestatie hotel: ander hotel moeten boeken en betalen en nare ervaring beleefd.

Falcon074

Voor verblijf in Long Beach in mei dit jaar een hotel geboekt via Booking.com en bijna 1300 euro betaald voor 4 nachten. Echter dit was een hotel zonder receptie en ondanks dat ik ruim tevoren alles betaald had, heeft men mij nooit toegelaten. De online incheck procedure werkte niet op mijn telefoon. Ondanks dat ik savonds na aankomst uren voor de deur heb gezeten weigerde men mij de code te mailen waarmee ik naar binnen kon.
Ik stond savonds laat in een onveilige buurt in Long Beach, met een flinke jetlag en na uren bellen/ mailen/ appen met het hotel en met Booking.com moest ik uiteindelijk ter plekke zelf een ander hotel regelen Dit was op dat moment natuurlijk heel lastig: alleen een heel scharrig motel had plek. Daar voelde ik me zo onveilig dat ik om middernacht weer ben uit gecheckt. Uiteindelijk kon ik aan de andere kant van de stad ergens terecht. Al met al een zeer nare ervaring en ik voel me gegijzeld, gemangeld en bestolen.
Ik reis al bijna 50 jaar de wereld rond en heb dit nog nooit meegemaakt.
Het hotelwezen draait in mijn beleving om gastvrijheid. Als een gast een probleem heeft dan los je dat snel op. In plaats daarvan verscholen het hotel en Booking.com zich achter niet-werkende procedures en verwezen naar elkaar.
In plaats van iemand even langs sturen of gewoon de toegangscode mailen en het de volgende dag oplossen, lieten ze me gewoon op straat staan! Ik heb vanuit het hotel niemand te spreken gekregen, kreeg alleen elke keer hetzelfde mailtje over hun procedure, die dus niet werkte op mijn telefoon.
Het moge duidelijk zijn dat hier sprake is van wanprestatie van dit hotel. Aangezien ik via Booking.com heb geboekt, rekende ik erop dat Booking dit ook voor mij (al jaren klant) zou oplossen. Helaas, ondanks vele pogingen mijnerzijds bleef Booking.com zeggen dat het hotel weigerde terug te betalen dus dat ze niets konden doen.
Graag zie ik dat Booking mij de kosten terug betaald en het verder uitvecht met dit hotel. Ik raad ook dringend aan om dit hotel uit het aanbod van Booking te schrappen.

Mijn betaling terugstorten en dit hotel uit haar assortiment schrappen.

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Booking.com?