Opgelost door Booking.com: We wensen een concrete datum voor video call deze week.

Aerts Aerts

In 2017 openen we een accomodatie ter verhuring via booking.com. De accomodatie is gelegen in Spanje. Na het ingeven van alle gegevens zoals prijzen, info,foto’s v h appartement moeten we enkel nog een verificatiecode ontvangen van booking om onze accomodatie te openen en te kunnen verhuren. Deze code kan ofwel per brief naar het adres van verhuring gestuurd worden ofwel via bv een video call ter plaatse in de accomodatie. De brief komt niet altijd aan in de appartementen (de onze reeds verschillende malen aangevraagd en nog nooit toegekomen), dus betere oplossing is video call ter plaatse. Via inbox extranet in booking hebben we vanaf 24 mei reeds 7 mails gestuurd met de vraag voor afspraak video call. (We zijn ook niet altijd in Spanje en hebben hen ingelicht dat we vanaf 12 juni tot en met 27 juni in Spanje zijn voor de video call). We krijgen wel emails toe maar nooit een concrete afspraak voor video call. Ik heb de indruk dat zelfs onze mails niet gelezen worden. We hebben ook een tiental keer gebeld. Telkens ongeveer een 20 minuten wachten vooraleer je antwoord krijgt dan doorgeschakeld worden en nooit een oplossing.

Deze week nog video call zodat we verificatie code krijgen en online kunnen met onze verhuring.

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Aerts Aerts
Vandaag video call gehad nadat ik eerst opnieuw gebeld heb. Alhoewel niet door tussenkomst van klachtenkompas toch een video call gekregen.

Ook een klacht indienen over Booking.com?