Klacht Booking.com: Wij kunnen de cadeaukaart zelf niet verzilveren, dat vinden wij jammer.

Klachtnummer
# 465451
Gebruiker
Kasteellaan #IJsselstein#8
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Goedemorgen,
Wij hebben een boeking.com cadeaubon gekregen van onze zoon met kerst 2019. Maar we kunnen de bon niet verzilveren om dat de pincode niet meer leesbaar is. Mijn man heeft al meerdere keren contact gehad technisch en mail. Maar we hebben nog steeds niks gehoord. Kaartnummer is 3106190067607990943. De kaart is gekocht bij Primera Den Bosch €100.00 .
Mijn man zijn mail is gertjancommu@planet.nl

Met vriendelijke groet,
José Commu
Kasteellaan 8
3401 AJ IJsselstein
Tel. 0615007265

Gewenste oplossing

Dat wij de cadeaukaart kunnen verzilveren.
Wij boeken onze vakantie altijd bij Booking.com.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen