Klacht Booking.com: Wil je viezigheid en Ratten all-in, Boek dan bij Booking.com ,Els-molin

Nicol

Reis geboekt bij Booking.com. Volgens de site een groot appartement Els Molin in Rosas voor 4 personen. volgens de foto's op het internet was het allemaal prima maar eenmaal aan gekomen was het een grote ramp.

Had van tevoren gevraagd om een appartement gelijkvloers vanwege oudere mensen en een fatsoenlijke kamer , we kregen een incomplete kamer op de eerste verdieping . Weinig inventaris/ eetgerei/ glaswerk etc. De handdoeken / bedlinnen werden in 14 dagen verblijf niet 1x verschoond. handdoeken hebben we elke dag zelf moeten vragen Alles maar dan ook alles was vies en het was totaal niet ingericht voor 4 personen. we hebben moeten zeuren om 4 lepels, vorken, kopjes etc. er zou een koffie apparaat zijn, stopcontacten op de douche (vochtige ruimte) totaal kapot duurde 3 dagen voordat er een monteur kwam maar 2 stoelen op het balkon, een grote puinbak als uitzicht en een vies geurende keuken , ratten onder het balkon. (foto’s beschikbaar) Rondom het complex allemaal rotzooi . Geen rookmelders veel muggen slechte stoffige lawaaierige ventilator, een grote aanfluiting dit appartement Blijkbaar wordt dit , en is dit door booking.com nooit gecontroleerd , anders zou dit nooit op de website van zo’n grote maatschappij mogen staan. Je kan klagen wat je wilt maar de op de eerste dag zo'n vriendelijke mensen (receptie) waren gelijk niet zo aardig meer. prijs/ kwaliteit verhouding is absurd het is nog geen 5 euro per nacht waard. middels deze klacht zou ik graag een compensatie zien, en voor toekomstige bezoekers een duidelijke omschrijving op internet . Het zou zelfs nog beter zijn als Booking.com het uit hun programma zou halen . Ik heb overal foto’s van inclusief de rat. voor meer informatie h.nicolasen@planet.nl. graag uw reactie m.vr.gr. Hans Nicolasen

Een compensatie voor de ellende
en verwijdering van dit complex op de site.
Hier mogen niet meer mensen de dupe van worden.

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Booking.com?