Opgelost door Booking.com: Zestig euro bij Booking.com door softwarefout in zwart gat verdwenen.

angry Opgelost
# 320608
Reis#1235733219

Booking.com erkent dat €60 moet worden terugbetaald, maar heeft dat ondanks herhaalde herinneringen twee maanden na dato nog niet gedaan.
Zie verder feitenrelaas in bijlage.

Mijn €60 terug betalen. Excuses voor het ongemak heb ik voldoende gehad, maar tot dusverre slechts intenties terug te betalen, geen feitelijke terugbetaling.
Het lijkt erop dat de organisatie onmachtig is in het geautomatiseerde proces in te grijpen.

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Reis#1235733219
Een zeer eenzijdige oplossing en volstrekt niet aangeboden: Via de gerechtsdeurwaarder heb ik booking.com door de kantonrechter laten veroordelen tot betaling en vervolgens heeft de gerechtsdeurwaarder (De Voordeligste Deurwaarder in Den Bosch) derdenbeslag onder Adyen gelegd en hebben we uiteindelijk het geld teruggekregen, ik mijn €60 en de deurwaarder nog €788 aan kosten. Als het zo moet, dan moet het.

Ook een klacht indienen over Booking.com?