Opgelost door Booking.com: Zestig euro bij Booking.com door softwarefout in zwart gat verdwenen.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 320608
Gebruiker
Reis#1235733219
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Booking.com erkent dat €60 moet worden terugbetaald, maar heeft dat ondanks herhaalde herinneringen twee maanden na dato nog niet gedaan.
Zie verder feitenrelaas in bijlage.

De oplossing

Mijn €60 terug betalen. Excuses voor het ongemak heb ik voldoende gehad, maar tot dusverre slechts intenties terug te betalen, geen feitelijke terugbetaling.
Het lijkt erop dat de organisatie onmachtig is in het geautomatiseerde proces in te grijpen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Reis#1235733219
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een zeer eenzijdige oplossing en volstrekt niet aangeboden: Via de gerechtsdeurwaarder heb ik booking.com door de kantonrechter laten veroordelen tot betaling en vervolgens heeft de gerechtsdeurwaarder (De Voordeligste Deurwaarder in Den Bosch) derdenbeslag onder Adyen gelegd en hebben we uiteindelijk het geld teruggekregen, ik mijn €60 en de deurwaarder nog €788 aan kosten. Als het zo moet, dan moet het.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen