Klacht Booking.com: Zie boven beschreven klacht.

Klachtnummer
# 444283
Gebruiker
Overname booking.com naar nieuwe eigenaresse
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn accommodatie verkocht en de nieuwe eigenaresse wil de boekingen en reviews overnemen per 1 mei. Op 8 april heb ik alle gegevens volgens afspraak aangeleverd. Sindsdien al een aantal keren gebeld en gemaild wanneer er actie wordt ondernomen. Het resutaat is dat je standaard hoort dat ik moet afwachten of over 2 dagen hoort u meer. Tot nu toe is nog niks gebeurd en zijn we ruim een maand verder.

De oplossing

De overname zo snel mogelijk regelen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen