Klacht Boomfietsen: Geld terug niet gekregen !

Klachtnummer
# 360634
Gebruiker
Chris
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij Boomfitsen heb ik online kinderfiets besteld op 21.03.2019 met de levertijd tussen 2 en 5 werkdagen ! Over 5 werkdagen zonder levering heb email gestuurd met verzoek voor annuleren van deze bestelling , toen heb ik 2-e email gekregen met levertijd tussen 5 en 7 werkdagen ! Fiets wil ik niet meer , klantenservice telefonisch niet bereikbaar , op mails wordt niet gereageerd !

De oplossing

Graag , geld terug krijgen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Boomfietsen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Boomfietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen