Klacht Boots Apotheek: Ik ben onnodig op hoge kosten gejaagd doordat voorlichting de financiële gevolgen achterwege heeft

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 556541
Gebruiker
MartienW
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Enkele maanden geleden is mij schriftelijk gevraagd of ik de medicatie die ik gebruik niet via een baxterrol wil laten bezorgen. In de brief stond niet vermeld wat de kosten waren waardoor ik ervan uit ging dat dit kosteloos was. Nu blijkt dat de medicijnen die voorheen wel vergoed werden niet meer vergoed worden vanwege het merk van de medicatie EN wordt per medicijn (5 verschillende) per twee weken € 5,61 "terhandstellingskosten" in rekening wordt gebracht. Ook dit voor eigen rekening. Totaal kost me dit € 56,10 per maand. Terwijl de terhandstellingskosten voorheen ongeveer € 35 per 3 maanden (dus € 12 per maand) Dit lijkt op geldklopperij.

Gewenste oplossing

Uitleggen hoe dit mogelijk is.
Geboden oplossing
Boots apotheek heeft mijn "klacht" naar de desbetreffende apotheek gestuurd maar deze heeft vooralsnog niet gereageerd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

3 reacties

  1. Auteur
    Boots Apotheek
    Datum
    Beste heer/mevrouw Winnemuller,

    Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen. Kunt u aangeven bij welke apotheek u aangesloten bent? Dan sturen wij uw mail door naar de betreffende apotheek en nemen zij z.s.m. contact met u op.

    Bij voorbaat dank!


    Met vriendelijke groet / Kind regards,
    Boots support



    Pomphoekweg 1, 5222 BE ’s-Hertogenbosch, Netherlands
    info@boots.eu
    www.boots.eu
  2. Auteur
    MartienW
    Datum
    Desbetreffende apotheker is: Boots apotheek Nuiten
  3. Auteur
    Boots Apotheek
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dank uw wel. Uw mail is doorgezet naar Boots apotheek Nuiten voor verdere afhandeling.

    Met vriendelijke groet / Kind regards,
    Boots support


    Pomphoekweg 1, 5222 BE ’s-Hertogenbosch, Netherlands
    info@boots.eu
    www.boots.eu

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Boots Apotheek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen