Klacht Boots Apotheek: Ik ben onnodig op hoge kosten gejaagd doordat voorlichting de financiële gevolgen achterwege heeft

sad Niet opgelost
MartienW

Enkele maanden geleden is mij schriftelijk gevraagd of ik de medicatie die ik gebruik niet via een baxterrol wil laten bezorgen. In de brief stond niet vermeld wat de kosten waren waardoor ik ervan uit ging dat dit kosteloos was. Nu blijkt dat de medicijnen die voorheen wel vergoed werden niet meer vergoed worden vanwege het merk van de medicatie EN wordt per medicijn (5 verschillende) per twee weken € 5,61 "terhandstellingskosten" in rekening wordt gebracht. Ook dit voor eigen rekening. Totaal kost me dit € 56,10 per maand. Terwijl de terhandstellingskosten voorheen ongeveer € 35 per 3 maanden (dus € 12 per maand) Dit lijkt op geldklopperij.

Uitleggen hoe dit mogelijk is.
Boots apotheek heeft mijn "klacht" naar de desbetreffende apotheek gestuurd maar deze heeft vooralsnog niet gereageerd.

Boots Apotheek
    Beste heer/mevrouw Winnemuller,

Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen. Kunt u aangeven bij welke apotheek u aangesloten bent? Dan sturen wij uw mail door naar de betreffende apotheek en nemen zij z.s.m. contact met u op.

Bij voorbaat dank!

www.boots.eu
    MartienW
    Desbetreffende apotheker is: Boots apotheek Nuiten
    Boots Apotheek
    Dank uw wel. Uw mail is doorgezet naar Boots apotheek Nuiten voor verdere afhandeling.

Met vriendelijke groet / Kind regards,
    Boots support

Pomphoekweg 1, 5222 BE ’s-Hertogenbosch, Netherlands
    info@boots.eu
    www.boots.eu

Ook een klacht indienen over Boots Apotheek?