Klacht Boots Apotheek: Manager op locatie Botlek is respectloos,doet kleinerend en dreigt hij in bijzijn van mijn kind van9

Ghislaines

Er worden daar afspraken gemaakt in samen spraak van de huisarts en vervolgens maakt de manager je uit voor leugenaar. Ondanks er aangetoond kan worden dat deze afspraken er wel zijn. Hij is kleinerend en dreigend en bedreigt je letterlijk maar wanneer je zijn houding dan gaat filmen dan draait die ineens snel op. En bij deze dreigingen. Probeerde hij zelfs mijn kind erin te betrekken die toen nog 9 was en nu net pas 10 door richting haar te praten. En dan slecht over mij en haar probeerde dingen te laten zeggen die hij haar in de mond wou leggen. Mijn dochter is hier zeer erg van geschrokken en was heel erg onder de indruk hiervan. Ik heb een groot deel hiervan van deze houding dan ook op film staan. Dit heb ik gemaakt uit eigen bescherming. Maar dit is geen houding die je hoort te hebben naar mensen die komen voor hun medicatie en al heel veel meemaken en ziek zijn. Dus ik wil een officiële klacht hiervan maken. Want ik geloof dat er eens een goed onderzoek moet komen naar deze meneer of hij wel capabel is voor deze functie in deze beroeps categorie. Ik voel me nu voor de 2e keer in zeer korte tijd ondanks ik net nieuw ben daar zeer onveilig gekleineerd Vernederd en bedreigt en dat hoort niet als je komt voor je medicatie. Zodra je iets zegt tegen deze meneer wat niet gelijk staat aan zijn mening dan komt er een hele dictoriale houding bij hem en voel je je niet meer sirieuze genomen en zelfs heel erg gekleineerd door hem. Dit zijn sirieuze gedragingen waar zeker onderzoek naar hoort te komen ik wil hier dus ook verdere stappen in nemen.

Dat ze zich aan de afspraken houden. En ze zich niet zo kleinerend opstellen Wanneer je ergens een andere mening over zou hebben. En dat er al zeker niet bedreigt wordt en daar een kind bij betrekken die er totaal buiten staat. En zorgen dat ze respectvol omgaan met de patiënten die er komen

Boots Apotheek
    Beste heer/mevrouw Stein,

Apotheek Botlek, zoals op uw bon vermeld, is GEEN Boots apotheek.
    Wij adviseren u om de klacht daar neer te leggen: www.apotheekbotlek.nl.

Boots Support

Ook een klacht indienen over Boots Apotheek?