Klacht Boots Apotheek: Misleid door apotheek

Klachtnummer
# 595633
Gebruiker
Spanje127
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Dit gaat over Boots apotheek Pythagoras straat 2 in Apeldoorn
Heb nog nooit zo’n waardeloze apotheek meegemaakt met heel onvriendelijk en onkundig personeel en een verschrikkelijk wijf van een apotheker.
Kreeg vorige week bericht suikermedicatie van mijn partner was binnen, helaas geen Glucient erbij
Zou gisteren binnen zijn, blijkt volgens collega vandaag niet besteld te zijn
Apotheker komt en zeg is niet meer leverbaar, partner heeft geen medicatie meer dus haal maar Glucient bij collega weg
Deze “ dame” zei letterlijk dan neem je toch een andere apotheek
Nu blijk achteraf dat de apotheker al sinds januari weet dat medicatie niet meer leverbaar is en heeft daar nooit met ons over gecommuniceerd
Wij zitten nu met een heel groot probleem, alternatief voor Glucient tot week 31 niet leverbaar enige optie op dit moment is Insuline spuiten
Wil een officiële klacht indienen over deze apotheek

Gewenste oplossing

Ik wil een officiële klacht indienen

2 reacties

  1. Auteur
    Boots Apotheek
    Datum
    Beste heer/mevrouw De Vries,

    Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen. Wij nemen uw klacht in behandeling en nemen z.s.m. contact met u op.

    Met vriendelijke groet,

    Boots apotheek Zevenhuizen
  2. Auteur
    Spanje127
    Datum
    Niets van het hoofdkantoor van Boots apotheken gehoord
    Slechte zaak

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Boots Apotheek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen