Klacht Boots Apotheek: Onprofessionel

Thaisebloem#

Onpersoonlijk en brutaal behandeld worden. Krijgt verknipte strips mee war geen EXP datum meer op te laen valt. Ze zeggen ja zijn niet overdatum en komen van nieuwe strips. Moest voor 30 dagen tabletten en kreeg ze allemaal per twee of één geknipt mee. Medicatie die nieuw besteld wordt en niet in de herhaal service zit is er nooit en de huisarts krijgt altijd de schild verkeerd bestelle op de recepten. Ze staan met een sjagerijnige gezicht achter de toonbank alsof ze daar niet willen zijn. Mijn man geven ze medicijnen van een andere klant mee, hij moest daarvoor betalen en heeft een maand op teruggave moeten wachten.

Zorgen dat medicatie op voorraad is en dat ik me niet verneukt voel door hun. Ophouden met de slappe excuses.

Boots Apotheek
    Beste heer/mevrouw Clements,

Hartelijk dank voor uw reactie. Vervelend te lezen dat u een negatieve ervaring heeft na het bezoek van onze apotheek. Als u het op prijs stelt, maken wij graag een afspraak met u om hierover in gesprek te gaan. Kunt u aangeven welke Boots apotheek dit betref? U kunt ons bereiken via het e-mailadres: info@bootsapotheek.nl.

Alliance Apotheek Nederland B.V.
    Thaisebloem#
    Ik ga niet meer in gesprek met Apotheek Boots Lewenborg. Dat tijdperk is voorbij, ben al meerdere malen met hun in gesprek geweest. Zij hebben geen intentie te veranderen omdat het niet aan hun ligt. Houd maar eens een enquête onder al hun klanten, dan val je stijl achterover.

Ook een klacht indienen over Boots Apotheek?