Klacht Boots Apotheek: Waardeloze apotheek en Service is ver te zoeken in

Klachtnummer
# 317233
Gebruiker
Rj61
Datum
3 reacties

Details

De klacht

waardeloze service van deze apotheek te lui om zelf met de voorschrijver van het recept te bellen of het klopt en mij ook uitmaken dat ik het recept zelf zou hebben kunnen vervalst omdat mijn behandelend arts toen ik op controle was 2 recepten had gegeven en ik nu mijn 2e recept ging halen wat dezelfde datum had. dit mocht van hun niet raar normaal in ziekenhuis apotheek gehaald en die deden niet moeilijk erover ja je zorgverzekeraar doet daar moeilijk over dus ik contact gehad met mijn zorgverzekeraar nee hoor meneer wij doen hier niet moeilijk over wij weten u heeft het medicijn nodig voor u chronische aandoening.
en na contact met apotheek nog steeds zeggen nee meneer de zorgverzekering praat gewoon met u mee Wat een waardeloze apotheek hier
Service is hier ver te zoeken
paar jaar geleden ook al problemen gehad recepten kwijt en opeens maanden later recept weer gevonden of ik het kwam ophalen. dus daarom altijd in ziekenhuis apotheek mijn medicijnen gehaald maar nu door omstandigheden dacht ik ga het hier bij de apotheek weer halen.
maar ik heb van meerde mensen uit mijn omgeving hier al heel veel klachten van de bootsapotheek in tegelen
klantvriendelijkheid is hier ver te zoeken het is NOOIT hun fout ligt altijd aan ons

De oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    Boots Apotheek
    Datum
    Vervelend te lezen dat u een negatieve ervaring heeft gehad. Als u er prijs op stelt maken we graag een afspraak met u om hierover in gesprek te gaan. U kunt ons bereiken via mailadres apotheek.tegelen@nl.boots.com.
  2. Auteur
    Boots Apotheek
    Datum
    Excuses. De apotheek in Tegelen heet De Esdoorn. Het mailadres is apotheek.deesdoorn@nl.boots.com
  3. Auteur
    Boots Apotheek
    Datum
    De apotheker heeft naar deze klacht gekeken. Hierbij alvast een korte reactie.

    - Indien een patiënt een recept met een voorschrijfdatum inlevert en de apotheek constateert dat u op die datum in een andere apotheek de medicatie is aangeschreven, dan is het belangrijk om te verifiëren of alles klopt. De apotheek zal niemand van vervalsing beschuldigen, maar de apotheek moet er zeker van zijn dat het om een geldig recept gaat.
    - Als de totale kosten van een medicijn een bepaald bedrag overschrijdt, dan willen de zorgverzekeraars dat de apotheek de medicijnen voor maximaal 1 maand aflevert. Een uitzondering is als de apotheek kan zien dat de patiënt gedurende 6 maanden goed is ingesteld. Helaas kon dit niet uit de gegevens van de apotheek geconcludeerd worden, daarom is er voor gekozen om het voor 1 maand af te leveren.
    - Indien u graag op korte termijn een afspraak met de apotheker wilt maken, dan vernemen we dat graag van u.

Ook een klacht indienen over Boots Apotheek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen