Wij vinden dat Bootz.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Bootz.com: klant zelf de schuld geven foute retour
Details
Klacht
Door Budbee is er een tweede pakket retour meegenomen bij mijn voordeur,er was maar 1 retour voor Bootz, het andere pakket was smiddags door ander transportbedrijf afgeleverd .Na weken te wachten terwijl de trackingsnummers en bestelnummers die op de meegenomen pakketten zijn geplakt op foto's te zijn te zien ,krijg ik maar geen duidelijk antwoord van de eerste zo vriendelijke medewerker van Bootz, geen reactie meer op mail ,als ik bel is de nederlandse medewerker weer net weg? Ik heb betaald voor een pakket wat is meegenomen door de transporteur van Bootz naar Bootz,maar nu is het verdwenen er zaten nieuwe schoenen in ter waarde van 180 euro (ik heb ze dus nooit ontvangen)alles is vastgelegd op camera bij mij thuis ,en ik weet niet aan welke bel ik nog kan trekken om alsnog mijn schoenen terug te krijgen want waar zijn ze?Gewenste oplossing
Toe gaat geven dat het pakket niet bij bootz is ontvangen maar aangezien ze wel verantwoordelijk voor dat transport zijn geweest mij de inhoud gaan betalen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.