Klacht Bootz.com: klant zelf de schuld geven foute retour

schoentje13

Door Budbee is er een tweede pakket retour meegenomen bij mijn voordeur,er was maar 1 retour voor Bootz, het andere pakket was smiddags door ander transportbedrijf afgeleverd .Na weken te wachten terwijl de trackingsnummers en bestelnummers die op de meegenomen pakketten zijn geplakt op foto's te zijn te zien ,krijg ik maar geen duidelijk antwoord van de eerste zo vriendelijke medewerker van Bootz, geen reactie meer op mail ,als ik bel is de nederlandse medewerker weer net weg? Ik heb betaald voor een pakket wat is meegenomen door de transporteur van Bootz naar Bootz,maar nu is het verdwenen er zaten nieuwe schoenen in ter waarde van 180 euro (ik heb ze dus nooit ontvangen)alles is vastgelegd op camera bij mij thuis ,en ik weet niet aan welke bel ik nog kan trekken om alsnog mijn schoenen terug te krijgen want waar zijn ze?

Toe gaat geven dat het pakket niet bij bootz is ontvangen maar aangezien ze wel verantwoordelijk voor dat transport zijn geweest mij de inhoud gaan betalen.

Wij vinden dat Bootz.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

schoentje13
    Eerst zou ik de 16 juni antwoord krijgen nu de 18, ik heb zelf de medewerker van Bootz weer gesproken het pakket ligt nog steeds ergens bij hun,ik heb gevraagd om spoed maar dat schijn lastig te zijn,retouren naar de winkel waar het vandaan komt gaat ingewikkeld worden zij zeggen het is hun schuld niet,dus ik weet nu al dat ik de dupe ben en dit me veel geld gaat kosten, bij bootz zijn ze op dit moment vriendelijk)maar ik snap nog steeds niet waarom het zo lang moet duren,ja en dat ik twee tickets heb aangemaakt vind ik ook vreemd er was maar 1 bestelling? kortom als het ooit nog naar me toe komt ,ben ik toch mijn geld kwijt(hier zijn weken overheen gegaan)

schoentje13
IK HEB ER MAAR WEER EEN TELEFOONTJE AAN GEWAAGT MAAR DE HAAK WERD EROP GEGOOID MENEER WAS KLAAR MET ME EN WEIGERDE ME TE HELPEN, IK BEN ME EEN HOEDJE GESCHROKKEN,WEET NIET MEER WAT IK NOG KAN ONDERNEMEN OM MIJN PAKKETJE TERUG TE KRIJGEN

Ook een klacht indienen over Bootz.com?