Klacht Boretti: Wil mijn klacht, na reparatie, niet verder behandelen

Klachtnummer
# 5010
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb 4 jaar geleden een fornuis gekocht. De branders stonden niet goed afgesteld,gingen steeds uit tijdens het koken, maar ik heb lang gewacht om dit te melden bij Boretti. Monteur is geweest en heeft de branders afgesteld, maar mijn eten brandt aan of kookt over, op de kleinste stand en met vlamverdeler. Ik heb voor het afstellen 90.- euro betaald.
Monteur is weer geweest, maar zegt dat het niet verder kan afgesteld. Maar mijn probleem s niet verholpen en Boretti wil niets meer doen.

Gewenste oplossing

Mijn eten brandt niet aan. Ik kan soep trekken zonder dat die blijft borrelen, zelfs met vlamverdeler

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Boretti is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Boretti?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen