Opgelost door BornBiker.nl: Geld retour komt niet

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 343230
Gebruiker
Assepas
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ondanks wat er op de site staat, reageert de winkel/eigenaar Sven nergens meer op sinds ik mijn bestelling retour heb gestuurd.
Track & trace code toont aan dat retour pakket al meer dan een maand geleden is ontvangen!
Noch telefonisch te bereiken, nog via email.
En ik kan zeker fluiten naar mijn centen!

De oplossing

Geld retour

1 reactie

  1. Auteur
    BornBiker.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Aster,

    Bedankt voor je bericht.

    We hebben jouw berichten wel degelijk ontvangen, helaas is er iets mis gegaan.

    Onze excuses voor de verlate reactie. Het geld is inmiddels retourgestuurd.

    Nogmaals onze excuses voor de gang van zaken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Assepas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Aankoopbedrag retour conform voorwaarden webshop. Spijtig dat men enkel reageert als er op deze site en formele klacht is
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over BornBiker.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen