Klacht BornBiker.nl: Goederen retour gestuurd met track en trace, maar geen geld retour ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 347682
Gebruiker
Gebruiker1530428993
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Goederen retour gestuurd met track en tracecode, goederen zijn afgeleverd. Na diverse mailwisseling krijg ik nu te horen dat mijn goederen niet zijn ontvangen en ik dus niet mijn geld terug krijg.

De oplossing

Dat ze mijn geld terugstorten.

5 reacties

  1. Auteur
    BornBiker.nl
    Datum
    Hi Henk,

    Bedankt voor je bericht.

    Wij begrijpen dit volkomen dat dit ontzettend vervelend is. Echter kunnen wij er niets aan doen dat het pakket niet bij ons is afgeleverd.

    Wij kunnen als ontvanger geen onderzoek instellen naar een zending. Jij als de verzender van het pakketje kan een onderzoek instellen bij PostNL. Daarom wil ik je adviseren om contact op te nemen met PostNL. Zo kan worden achterhaald wat er mis is gegaan.

    Wij kunnen zoals eerder gezegd nu helaas niet het aankoopbedrag terugstorten omdat het pakket nooit is aangekomen.
  2. Auteur
    BornBiker.nl
    Datum
    Hi Henk,

    Bedankt voor je bericht.

    Wij begrijpen dit volkomen dat dit ontzettend vervelend is. Echter kunnen wij er niets aan doen dat het pakket niet bij ons is afgeleverd.

    Wij kunnen als ontvanger geen onderzoek instellen naar een zending. Jij als de verzender van het pakketje kan een onderzoek instellen bij PostNL. Daarom wil ik je adviseren om contact op te nemen met PostNL. Zo kan worden achterhaald wat er mis is gegaan.

    Wij kunnen zoals eerder gezegd nu helaas niet het aankoopbedrag terugstorten omdat het pakket nooit is aangekomen.
  3. Auteur
    Gebruiker1530428993
    Datum
    Goedemiddag,

    Post.nl zal aangeven dat zij het bezorgd hebben gezien bijgaande foto/bestand.

    Ik kan dus fluiten naar mijn geld.

    Het verbaast mij dat u in uw mail aangeeft dat de bezorging nogal te wensen overlaat van Post.nl. Ik heb namelijk niet die ervaring met Post.nl. Wat ik wel op internet lees is dat er nogal wat mensen zijn die ontevreden zijn over BornBiker.nl. Ik denk dat ik nu één van hen ben.

    Hoogachtend,
    H.Breider
  4. Auteur
    BornBiker.nl
    Datum
    Beste Henk,

    Bedankt voor de reactie.

    Nogmaals wij begrijpen dat het vervelend en frustrerend is. Dit geldt voor ons net zo min.

    Ik wil je nogmaals adviseren om contact op te nemen met PostNL. Zij zullen wel degelijk een onderzoek instellen, ondanks dat het pakket gelabeld is als 'bezorgd'.

    Hier meer informatie: https://www.postnl.nl/klantenservice/probleem-klacht/niets-ontvangen/pakket

    Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
  5. Auteur
    Gebruiker1530428993
    Datum
    Helaas is dit het resultaat. Ik zal één van degene blijven die een slechte ervaring overhoud aan BornBiker.nl.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1530428993
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat ik contact moet opnemen met Postnl.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BornBiker.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen