Klacht BornBiker.nl: Goederen retour gestuurd met track en trace, maar geen geld retour ontvangen.

Gebruiker1530428993

Goederen retour gestuurd met track en tracecode, goederen zijn afgeleverd. Na diverse mailwisseling krijg ik nu te horen dat mijn goederen niet zijn ontvangen en ik dus niet mijn geld terug krijg.

Dat ze mijn geld terugstorten.

Hi Henk,

Bedankt voor je bericht.

Wij begrijpen dit volkomen dat dit ontzettend vervelend is. Echter kunnen wij er niets aan doen dat het pakket niet bij ons is afgeleverd.

Wij kunnen als ontvanger geen onderzoek instellen naar een zending. Jij als de verzender van het pakketje kan een onderzoek instellen bij PostNL. Daarom wil ik je adviseren om contact op te nemen met PostNL. Zo kan worden achterhaald wat er mis is gegaan.

Wij kunnen zoals eerder gezegd nu helaas niet het aankoopbedrag terugstorten omdat het pakket nooit is aangekomen.
    Hi Henk,

Bedankt voor je bericht.

Goedemiddag,

Post.nl zal aangeven dat zij het bezorgd hebben gezien bijgaande foto/bestand.

Ik kan dus fluiten naar mijn geld.

Het verbaast mij dat u in uw mail aangeeft dat de bezorging nogal te wensen overlaat van Post.nl. Ik heb namelijk niet die ervaring met Post.nl. Wat ik wel op internet lees is dat er nogal wat mensen zijn die ontevreden zijn over BornBiker.nl. Ik denk dat ik nu één van hen ben.

Hoogachtend,
    H.Breider
    Beste Henk,

Bedankt voor de reactie.

Nogmaals wij begrijpen dat het vervelend en frustrerend is. Dit geldt voor ons net zo min.

Ik wil je nogmaals adviseren om contact op te nemen met PostNL. Zij zullen wel degelijk een onderzoek instellen, ondanks dat het pakket gelabeld is als 'bezorgd'.

Hier meer informatie: https://www.postnl.nl/klantenservice/probleem-klacht/niets-ontvangen/pakket

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
    Gebruiker1530428993
    Helaas is dit het resultaat. Ik zal één van degene blijven die een slechte ervaring overhoud aan BornBiker.nl.

Gebruiker1530428993
Dat ik contact moet opnemen met Postnl.

Ook een klacht indienen over BornBiker.nl?