Klacht Borrelcadeau: beperkte geldigheid cadeaukaart

Klachtnummer
# 198606
Gebruiker
L.J. de Vries
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar juni heb ik een borrelcadeau bon gekregen. Op de bon staat niet duidelijk vermeld dat deze beperkt geldig is met als gevolg dat de kaart 3 maanden verlopen was toen ik hem wilde verzilveren.
Ik heb 3 x een mail gestuurd en krijg steeds antwoord van een andere persoon.De antwoorden komen erg overeen en blijven teleurstellend. Ik heb het gevoel dat ik niet gehoord wordt. Mijn commentaar op het feit dat de bon beperkt geldig is, is dat ik het heel misleidend vind dat niet duidelijk wordt aangegeven dat de kaart een beperkte geldigheidsduur heeft. Met hele kleine, met het blote oog nauwelijks te lezen lettertjes staat dat je op de website kunt lezen hoelang de kaart geldig is. En dat vind ik niet kunnen. Ik hoor graag wat u hiervan vindt.

De oplossing

Ik wens een nieuwe bon.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Borrelcadeau hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Borrelcadeau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen